טיפול בבעיות בבטן ומערכת העיכול

טיפול בבעיות בבטן ומערכת העיכול

טיפול בבעיות בבטן ומערכת העיכול

טיפול בבעיות בטן ובמערכת העיכול – עובד מצוין למי שיש עצירויות, שלשולים, כאבי בטן, חולשה כללית ובעיות נוספות הקשורות לאיברים שבבטן בכלל ולמערכת העיכול בפרט.

עיסוי בבטן מומלץ כחלק מטיפול ומעיסוי רגיל גם למי שאין בעיות במערכת העיכול והבטן.

בטיפול בטן אני יודע לשלב טכניקות וכלים מ2 עולמות עיסוי שונים, שניהם בעלי ניסיון רב ושניהם פופולאריים מאוד: העיסוי התאילנדי שדרכו מטפלים ומעסים ישירות את הבטן, ביחד עם כלים מהרפלקסולוגיה דרכה אנו מאזנים ומטפלים בנקודות הבטן ומערכת העיכול המשתקפות מבעד ודרך כף הרגל.

מהניסיון שלי מצאתי ששני הכלים הללו מאוד אפקטיביים ונותנים תוצאות טובות בטיפול בבטן.
העיסוי התאילנדי יותר ממוקד, מדויק ומטפל מקומית ומידית ישירות במגע בבטן.
הרפלקסולוגיה יותר אנרגטית והוליסטית.
היכולת לשלב בין הרפלקסולוגיה ובין התאילנדי נותנת חיזוק והשלמה לטיפול מפני ששניהם מטפלים באותה בטן או באותה מערכת עיכול אך מזווית הסתכלות שונה ובשיטה שונה. ביחד הם מוסיפים לטיפול ומשלימים אחד את השני.

במקביל לטיפול המשולב במידה ויש העדפה לטיפול בטן רפלקסולוגי בלבד או לטיפול בטן לפי העיסוי התאילנדי בלבד, ניתן לקבל טיפול ייעודי לפי העדפת המטופל.

הבטן היא אחד האזורים היותר משמעותיים בגוף שלנו. ולמרות זאת אזור הבטן הוא אזור שאנחנו לרוב מתעלמים ממנו.
אנחנו מודעים לקו המותניים והבטן (שמנה או רזה שיש לנו) בהקשר של איך הגודל שלה משפיע על הבריאות או הנראות שלנו (איך שאנחנו נראים).
אנחנו הולכים, רצים ומתאמנים בשיטות שונות ומגוונות, עושים דיאטות, ועוד… אך למרות כל ההתמקדות החיצונית באזור הבטן, רובנו מחמיצים לשים לב ומפספסים להתייחס לפן היותר פנימי ויותר פרטני (מבחינת האיברים השונים) של עבודה על הבטן.
התייחסות שחשובה לטובת האיברים המשמעותיים שיש לנו בתוך הבטן ולטובת הקשר בינם ובין התחושה הרגשית שלנו ולטובת מקור האנרגיה שלנו לפעולות, לכח ולחוויה שלנו ביום יום. מקור זה נמצא בבטן, גם מבחינת עיכול (וניקוי הגוף) וגם מבחינה אנרגטית.

לפי היוגה והרפואה התאילנדית המסורתית, הבטן היא בין האזורים הכי חשובים בגוף לעיסוי.
הבטן היא נקודת הראשית שלנו כעובר שרק נוצר. דרך הטבור ינקנו לגופינו את כל צרכינו כעובר. מנקודה זאת גדלנו והתפתחנו וגם כיום הגוף מקבל את האנרגיה וניזון מהבטן.
נוח למוח לחשוב שהוא מרכז הגוף.

רגשות, צחוק, והוויה זה מהבטן.

כבר חווית עיסוי בטן מקצועי?